کار واکسیناسیون به صورت مرحله ای در حال انجام است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدحسین حیدری چهارشنبه در دویست و نود و دومین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: باید بکوشیم سرعت عمل واکسیناسیون را در این زمینه بالا ببربم و به دستورالعمل یکسانی پایبند باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به پرسش ها و مسایل مردم در حوزه واکسن، این را موجب تقویت امید و انگیزه در کشور دانست و دستیابی به هماهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه را ضرورت خواند.

وی با اشاره به نقش کارآمد مدیریت دانشگاه های علوم پزشکی در مدیریت موفق بحران کرونا هدف از سفر به فارس را بررسی روند اجرای واکسیناسیون سراسری علیه کرونا بر اساس دستور وزیر بهداشت اعلام کرد و افزود: مدیریت مناسب در حوزه سلامت، حاصل تلاش زیر مجموعه معاونت هاست و به گونه ای نمود می یابد که فرمانده ارشد مدیریتی بتواند اقدامات را اولویت بندی و به درستی تصمیم گیری کند که این امر بسیار اهمیت دارد.

حیدری دستاورد این تلاش ها را چاره گشایی از مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عنوان کرد و گفت: پایبندی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به برگزاری نشست های ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا از ابتدایی ترین ساعات روز و حتی در ایام نوروز، باید در سطح کشور معرفی شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به نظارت اداره بازرسی وزارت بهداشت بر سامانه های داده برای آگاهی از روند اقدامات و پیشگیری از مشکلات، نسبت به تصمیم گیری در نشست های ستاد دانشگاهی کرونا بر اساس سامانه های اطلاعاتی، ابراز خرسندی کرد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات پیشین برای آگاهی از روند دقیق اقدامات، نتیجه این امر را افزایش رضایتمندی مردم و کاهش شکایات برشمرد و افزود: هنر هر حوزه مدیریتی، ایجاد شرایطی برای پیشگیری از مقدمات بروز مشکلات است.

به گزارش ایرنا حیدری در پایان تقویت تعامل تمام دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس  را راهکار دستیابی به موفقیت های بیشتر دانست و اضافه کرد: بحران کرونا در کنار همه چالش هایی که ایجاد کرد، نوعی وفاق میان مجموعه ها و معاونت های مختلف حوزه سلامت ایجاد کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.