چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا
به گزارش خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد محسن بیگی درباره چگونگی فعالیت آموزشی مدارس در خیز چهارم کرونا و افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای فعالیت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش ادامه داد: در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

وی در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات نهایی با وجود شیوع بیشتر بیماری تصریح کرد: مطابق تصمیم گرفته شده و با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در انتخاب رشته دانش‌آموزان و کنکور داوطلبان آزمون سراسری، ارزشیابی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به طور حضوری خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان محسن‌بیگی در خصوص اینکه برای سال تحصیلی آینده بازگشایی حضوری مدارس در دستور کار است یا خیر گفت: در این مورد صرفا پیشنهاداتی ارائه شده است و هنوز کار قطعیت ندارد و باید ببینیم که وضعیت شیوع بیماری در کشور چگونه خواهد بود، فعلا درباره اظهار نظر برای این موضوع زود است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.