پیشنهاد قرنطینه ۱۰ روزه تهران به ستاد ملی کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، نادر توکلی با اشاره به بروز وضعیت قرمز در تهران گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز در تهران ستاد کرونای استان پیشنهاد داده است تا تهران به مدت ۱۰ روز قرنطینه شود. اگر پیشنهاد ستاد کرونای تهران در ستاد ملی به تصویب برسد به جز مشاغل گروه یک که شامل شغل‌های امدادی و تامین کننده مایحتاج مردم هستند، سایر مشاغل فعالیتشان متوقف می‌شود.

او افزود: در بسته پیشنهادی ستاد کرونای استان تهران به ستاد ملی همه پاساژ‌ها، همایش‌ها و مکان تجمعی و به خصوص سربسته باید تعطیل شوند، در جلسه دیروز مصوب شده است که حدود هشت هزار تخت کاربردی بیمارستان‌های استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی آماده باشند در حال حاضر از بین ۱۷۵ بیمارستان استان تهران در حدود ۱۷۳ مرکز درمانی فعال در حوزه بیماری کرونا هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون درمان ستاد کرونای تهران در پایان با اشاره به برگزاری آزمون‌های حضوری گفت: در حال حاضر شرایط تهران از نظر وضعیت کرونایی قرمز است و بر اساس دستورالعمل‌های تدوینی و ابلاغ شده برگزاری هر نوع آزمون حضوری و همایش‌ها و تجمعات ممنوع است، آزمون وکالت روز جمعه در تهران نیز قائدتا به دلیل شرایط قرمز تهران نباید به صورت حضوری برگزار شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.