دوشنبه آغاز واکسیناسیون اعضای زیر ۵۰ سالِ سازمان نظام پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به اطلاع می رساند:

1 _ مقرر شده است با تحویل به موقع واکسن توسط دانشگاهها ؛ واکسیناسیون کرونای اعضای زیر 50 سال از دوشنبه مورخ 1400/1/30 آغاز شود. همه شما همکاران گرامی مطلعید که چرخه همکاری و عمل به این مهم، یک رکن اصلی دارد که همانا تحویل واکسن است.

2 _ توافقات سازمان و وزارت بهداشت برای مرحله اول تلقیح واکسن زیر 50 سال بخش خصوصی واکسنِ آسترازنکا است ؛ در صورتی که به توفیق دیگری دست یافتیم اطلاع رسانی خواهد شد. فراموش نکنید بهترین واکسن ، اولین واکسنی است که به دست شما می رسد.

3 _ به منظور جلوگیری از هر نوع ازدحام، برای مرحله اول تزریق افراد زیر 50 سال بخش فناوری اطلاعات مشغول تهیه نرم افزاری است که انتخاب محل و روز حضور برای واکسن راحت تر باشد. لذا ساکنین شهر تهران منتظر پیامک رجوع به این نرم افزار باشند ؛ درشهرستان ها کما فی السابق از طریق نظام پزشکی شهر محل خدمت این موضوع مدیریت و اطلاع رسانی خواهد شد.

4 _ هیچ هزینه ای برای این مرحله نیز اخذ نخواهد شد، سوال نفرمائید.

5 _ تکرار این موضوع خالی از فایده نخواهد بود که لطفا اگر سرشماره 30007471 در لیست مسدودی موبایل شما ثبت شده ، آن را از این حالت خارج نمائید.

6 _ اطلاع رسانی لحظه ای در خصوص واکسن کرونا از طریق راههای ارتباطی سازمان  خواهد بود . لطفا رجوع روزانه به این رسانه ها را فراموش نکنید:

وبسایت: www.irimc.org
تلگرام: IRIMCCHANNEL@
اینستاگرام: irimc.ir

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.