آزمون ارتقای دستیاری در موعد مقرر برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اکبر حق دوست در نامه‌ای به معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص استعلام زمان برگزاری آزمون ارتقای دستیاری و گواهینامه گفت: آزمون‌های ارتقای دستیاری و گواهینامه در تاریخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این نامه یادآور شد: با توجه به اهمیت کلیدی حفظ کیفیت نظام آموزشی، محافظت از ترتیب بهم پیوسته ارزشیابی‌های آموزش بالینی: ارتقا/ گواهینامه و دانشنامه، موضوع بسیار ضروری ورود بهنگام فارغ التحصیلان بالینی به نظام سلامت و ارائه خدمات بالینی به ویژه در شرایط بحرانی کنونی از اهمیت حیاتی برخوردار است.

وی اضافه کرد: هر گونه تاخیر در مجموعه آزمون‌های ارتقا/ گواهینامه و دانشنامه منجر به آسیب جبران ناپذیر به ارائه خدمت در نظام سلامت، مراکز آموزشی درمانی و سایر بیمارستان‌های کشور و همچنین اختلال جدی در چرخه آموزش آکادمیک و بالینی دستیاران و تامین اعضای هیات علمی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهد شد.

به گزارش ایسنا حق دوست در پایان تاکید کرد: با توجه به بررسی کلیه جوانب از جمله موارد پیشگفت و اخذ مشورت‌های لازم تاکید می‌شود آزمون ارتقای دستیاری و گواهینامه در تاریخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت سراسری و براساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار خواهند شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.