مردم به هیچ وجه برای واکسیناسیون مراجعه حضوری نداشته باشند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ایرج حریرچی با اشاره به اینکه از فردا از تبریز و به طور همزمان در سراسر کشور واکسیناسیون افراد 80 ساله به بالا آغاز می‌شود گفت: این افراد گروه یک از فاز دوم واکسیناسیون هستند که ما آدرس و تلفن قریب به اتفاق آنها را داریم.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: لذا در خصوص افرادی که به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند ثبت نام لازم نیست اما افرادی که سابقه مراجعه ندارند از هفته آینده شماره تلفنی اعلام شده تا با تماس با آن نسبت به ثبت نام آنها اقدام شود.

وی افزود: لذا از مردم خواهش می‌کنیم مراجعه حضوری به مراکز و بیمارستان‌ها نداشته باشند، چون واکسیناسیون عمدتا در مراکز درمانی انجام نشده و ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌های راه‌اندازی نشده برای این امر تجهیز شده‌اند و تجمع آنها فقط ریسک بالا رفتن خطر را بیشتر می‌کند.

به گزارش فارس حریرچی در پایان با اشاره به اینکه به ترتیب افراد بالای 75 و 65 سال نیز از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام خواهند شد گفت: در این طرح نام، نام خانوادگی و شماره تلفن و کدملی افراد دریافت شده و پس از آن زمان مراجعه به آنها اطلاع داده شده و یک هفته و یک روز قبل از واکسیناسیون نیز برای آنها پیام ارسال می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.