۴۳۴ فوتی جدید کرونا در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۷۴۴ هزار و ۹۱۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۹۳ هزار و ۸۴۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۳۸ هزار و ۷۵۴ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۷۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۶۷ نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۵۹ هزار و ۹۰۶ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۰ هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۲۳ هزار و  ۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، پنج هزار و ۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون ۱۵ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.