اطلاعیه جدید درخصوص واکسیناسیون اعضای نظام پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در اطلاعیه‌ شماره ۲۷ آورده است:

۱- به اطلاع همکاران محترم می‌رساند که در دومین روز تزریق دوز دوم واکسن کرونا اسپوتنیک در روز شنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه به دلیل تاخیر زیاد واکسن اسپوتنیک از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی و ناهماهنگی در برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها متأسفانه در برخی از بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمت به اعضای سازمان مشکلاتی رخ داد که با وجود این‌که سازمان نظام‌پزشکی در این خصوص هیچ گونه کم‌کاری و اهمالی نداشته‌است بااین‌وجود به‌خاطر معطلی و اتلاف وقت همکاران محترم از ایشان عذرخواهی می‌کند.

 ۲ - به اطلاع کلیه همکاران محترم عضو سازمان که دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده‌اند، می‌رساند که تا روز دوشنبه به‌صورت تدریجی اس‌ام‌اس ثبت نام تزریق دوز دوم برایشان ارسال خواهد شد. همکاران منتظر دریافت اس‌ام‌اس باشند و از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با سازمان خودداری کنند. مطمئن باشید درصورتی‌که دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده باشید حتی اگر نیاز به افزایش روزها و افزایش مراکز تزریق واکسن باشد این اقدامات صورت خواهد گرفت و کلیه افرادی که دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده‌اند در دوز دوم واکسن اسپوتنیک را دریافت خواهند کرد.

۳- با وجود این‌که سازمان نظام‌پزشکی در یک‌ماهه اخیر برای تزریق دوز اول واکسن کرونا از همه شیوه‌های اطلاع‌رسانی ممکن استفاده کرده و بارها مهلت تزریق واکسن را تمدید کرده اما درنهایت تعدادی از  اعضا به دلایل مختلف موفق به دریافت دوز اول واکسن کرونا نشده‌اند. با وجود آن که در حال حاضر سازمان نظام‌پزشکی هیچ‌گونه واکسنی در اختیار ندارد و عملاً مسئولیتی نیز در این زمینه ندارد، اما به‌خاطر درخواست اعضاء جامانده از واکسیناسیون پیگیر حل این مشکل است. لذا از کلیه افرادی که دوز اول واکسن خود را دریافت نکرده‌اند درخواست می‌شود کد ملی، شماره نظام‌پزشکی؛ شماره موبایل فعال ثبت‌شده در سامانه نظام‌پزشکی و نام و نام خانوادگی کامل خود را به شماره واتساپ 09021717865 ارسال کنند و از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به سازمان خودداری کنند و منتظر باشند تا در صورت امکان سازمان نظام‌پزشکی بتوانند شیوه ای بباندیشد که این عزیزان به‌صورت گروهی در یکی از مراکز  شبکه های بهداشتی بتوانند واکسن دریافت کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.