اطلاعات دقیق مراکز واکسیناسیون و شرایط تزریق واکسن کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بعد از حدود یک ماه از شروع واکسیناسیون به صورت عمومی در کشور و ایجاد صف‌های طولانی در مراکز، نقشه و مسیریاب بلد اطلاعات جامع درباره هر یک از مراکز تزریق واکسن کرونا را روی نقشه نمایش داد. این اطلاعات شامل ساعت‌کاری و میزان شلوغی هر مرکز، رده سنی افراد واجد شرایط، زمان واکسیناسیون، نوع واکسن، مدارک لازم، و سایر اطلاعات تکمیلی می‌باشد.


این اطلاعات در سطح شهر تهران هر روز توسط نیروهای بلد و کاربران مشارکت‌کننده برای کلیه مراکز بروزرسانی می‌شود تا کاربران با مراجعه به نرم‌افزار بتوانند آخرین وضعیت و اطلاعات را مشاهده کنند و با راحتی بیشتر به مراکز مراجعه کنند. همچنین آخرین زمان بروزرسانی این اطلاعات هم در صفحه مربوط به هر مرکز واکسیناسیون نوشته شده است.  اطلاعات مراکز واکسیناسیون کرونا هم اکنون در محدوده‌های شرق تهران، غرب، تهران، شمال تهران و جنوب  تهران قابل مشاهده است و به زودی برای شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرج و اهواز نیز در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، نقشه بلد برای کاربرانی که در استان تهران هستند، اطلاعات کامل واکسیناسیون و اخبار کرونا را در صفحه اصلی نمایش می‌دهد. در کنار میانبر‌های کاربردی برای نمایش مراکز واکسن کرونا و مراکز تست کرونا، آمار واکسیناسیون و اخبار و توضیحات مربوط به واکسیناسیون نیز اضافه شده است. بلد در بخش دیگری از نقشه خود، تجربه کاربران در فضای مجازی در هنگام واکسیناسیون را نیز اضافه کرده است. در این قسمت تجربه‌های متفاوت کاربران در مراکز مختلف در کشور نمایش داده می‌شود و کاربران می‌توانند با به اشتراک‌گذاری نظر و عکس خود در صفحه همان مرکز واکسیناسیون، در به روز بودن اطلاعات مراکز واکسیناسیون کرونا مشارکت داشته باشند.

سهولت دسترسی به اطلاعات دقیق و جامع و کاربردی در فرآیند واکسیناسیون برای شهروندان، هدف اصلی بلد در آخرین به‌روز رسانی بوده است و این نسخه به زودی در سراسر کشور و برای همه کاربران فعال خواهد شد.

در حال حاضر شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از میانبر مراکز واکسیناسیون در صفحه اصلی نقشه بلد، نزدیک‌ترین مراکز واکسن کرونا و اطلاعات کلیدی در مورد هر مرکز را در اطراف محل زندگی خود مشا‌هده کنند.

فارس

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.