اهمیت بحث آموزش در حوزه بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا رئیسی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت گفت: در حوزه مبارزه با بیماری های واگیر و غیرواگیر ارتقاء آموزش نقش کلیدی دارد و با بکارگیری آموزش صحیح، به روز و کارآمد خواهیم توانست از ابتلا و به تبع آن خسارات ناشی از این بیماری ها جلوگیری کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بر بکارگیری ایده های نو در بحث آموزش تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های برون بخشی و مراکز معتبر علمی کشور یکی از راهکارهای مناسب برای پیشرفت بخش آموزش بهداشت است.

وی ضمن اشاره به نقش آموزش در دوران همه گیری کرونا افزود: در 15 ماه گذشته کارشناسان آموزش بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تلاش های قابل توجه ای داشتند که می بایست ضمن پشتیبانی از این اقدامات برنامه های مدونی برای آینده تدوین کرد.

رئیسی توجه به عوامل اجتماعی در راه ارتقاء سلامت را با اهمیت خواند و گفت: همکاری با صاحب نظران این حوزه در مراکز علمی و دانشگاه های کشور یکی از برنامه های دفتر آموزش و ارتقاء سلامت در آینده خواهد بود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر غلامحسین ویسی مشاور برنامه ریزی معاون بهداشت در مدیریت این دفتر در بیش از یک سال گذشته ، دکتر فرشید رضائی را به عنوان سرپرست دفتر آموزش و ارتقاء سلامت منصوب کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.