توریسم سلامت برای ایران مهم است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن روحانی در آیین بهره برداری از بیمارستان شهید حسین پور لنگرود که به صورن ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات وزارت مسکن و شهرسازی در اجرای پروژه های بیمارستانی، اظهار کرد: ارائه خدمات در استان هایی که در طول سال مهمان پذیر هستند، یک وظیفه مضاعف است.

وی با بیان اینکه استان های شمالی، خراسان، اصفهان و تبریز جزو استان هایی هستند که خدمتشان محدود به ساکنین این استان ها نیست، افزود: مسافران در طول سال تردد زیادی به این استان ها دارند.

رئیس جمهور، با اشاره به اتمام همه گیری کووید۱۹ و از سرگیری مسافرت ها، تصریح کرد: بعد از پایان همه گیری توریسم سلامت برای کشور بسیار مهم است و بیمارستان ها ما به ویژه در مناطق مرزی و مرکز می تواند به همسایگان خدمت دهد.

روحانی، توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب را قابل توجه دانست و عنوان کرد: قبل از انقلاب افراد برای درمان بیماری های سخت به دنبال رفتن به خارج از کشور بودند، اما امروز بسیاری از ایرانیان ساکن کشورهای اروپایی و آمریکایی برای درمان بیماری ها و عمل های جراحی ایران را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران ما در بخش سلامت طی ۴۳ سال گذشته کارهای بزرگ و پرافتخاری را انجام دادند، گفت: بیمارستان لنگرود قدم کوچکی برای خدمت به مردم گیلان است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.