مردم نسبت به نوبت فروشی و زنبیل گذاشتن شبانه واکسن کرونا معترض‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسینعلی شهریاری افزود: رئیس مجلس پس از بازدیدی که از مرکز حسینیه ارشاد داشت از کمیسیون خواست که با توجه به مسائل پیش آمده و اینکه قرار است مراکز جدیدی برای واکسیناسیون افتتاح شود بازدیدی را از این مرکز واکسیناسیون داشته باشیم و از نزدیک در جریان واکسیناسیون قرار بگیریم.

وی ادامه داد: از مردم بابت مشکلات ایجاد شده عذرخواهی می کنیم به طور قطع سوءتدبیرها وجود داشت البته با بدقولی خارجی‌ها نیز مواجه شدیم و باید بپذیریم که تحریم هستیم البته تصور می‌ شد که واکسن به موقع وارد شود و از ابتدا قرار بود نیمی از هر مقدار واکسن که وارد می شود تزریق و نیم دیگر آن تا نوبت تزریق دوم نگهداری شود اما در زمان مناسب وارد کشور نشد و تلاش شد در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون سالمندان اقدام شود و با نیت خیرخواهانه این کار انجام شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم یادآور شد: البته زمانی که واکسن وارد کشور وارد شد تاکید شد که مردم پس از ارسال پیامک باید برای واکسیناسیون مراجعه کنند اما به دلیل نگرانی از به اتمام رسیدن آن به سمت مراکز هجوم آورده و با صف های طولانی مواجه شدیم و ما به عنوان خدمتگزاران مردم معذرت خواهی می‌کنیم.

شهریاری در مورد اعتراض مردم به توهین کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تمامی اعضای کمیسیون بهداشت مجلس اعتراض خود را نسبت به سخنان ایشان نشان دادند و چنین اظهاراتی از مسئول یک وزارتخانه درست نبود و تذکر جدی به ایشان داده شده است. خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.