سطح سواد سلامت در کشور ما پایین است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، فاطمه محمد بیگی گفت: در این حوزه نیازمند اقدامات فرهنگی، آموزشی و رسانه ای هستیم.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به لزوم کیفیت بخشی بیشتر به خدمات بهزیستی گفت: در حوزه بهزیستی نیازمند ۲ شکل حمایت بوده و باید برای ارایه خدمات بهتر، از خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان به نحو احسن حمایت شود، کارکنان بهزیستی مدافعان حقوق خانواده و بهزیستن هستند و باید جزو مشاغل سخت به حساب آمده و از آنها حمایت های بیشتری صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به سوابق رییس جمهور منتخب امیدواریم اقدامات پیشگیرانه در دولت بعدی افزایش یافته و اقدامات جهادی، حمایت از حقوق عامه و محرومیت زدایی با سرعت بیشتری در کشور شود، مجلس یازدهم حمایت های بی شماری را از بهزیستی انجام داده است و علاوه بر کمیسیون های اجتماعی و بهداشت طرح های مربوط به بهزیستی در صحن علنی هم رای آوری زیادی داتشه است.

به گزارش ایرنا محمدبیگی گفت: برای کسب موفقیت بیشتر در بهزیستی باید سرمایه گذاری در زمینه پیشگیری افزایش یابد تا بدین وسیله معضلات اجتماعی تولید نشوند، مجلس با تمام توان از بهزیسیتی برای گسترش خدمات خود حمایت خواهد کرد و تا به همین امروز هم اقدامت زیادی را در زمینه کمک به زوج های نابارور، تولد فرزندان، تسهیلات مسکن انجام داده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.