افزایش مراجعات بیماران کرونایی در پیک پنجم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اکبر ولایتی ضمن تقدیر از تلاش مدافعان سلامت کشور و این بیمارستان در پاندمی بیماری کووید ۱۹، بر لزوم بهره برداری حداکثری از امکانات موجود برای ارائه خدمت رسانی و درمان بیماران تاکید کرد.

وی با اشاره به خدمت رسانی و درمان بیماران "مراجعه اولیه یا بیماران ارجاعی" با تمام ظرفیت در این مرکز افزود: هیچ بیماری از درمان نباید محروم شود،از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیمارستان مسیح دانشوری با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور داشته و همواره برای نجات جان بیماران و هموطنان تلاش کرده است.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش مراجعان در پیک پنجم بیماری گفت: در شرایط فعلی نیز باید با تمام توان و همراهی کادر درمانی برای خدمت رسانی و ارائه خدمات درمانی به مراجعان تلاش کنیم و دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

به گزارش مهر ولایتی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که در پاندمی کرونا دلسوزانه به مقاومت، ایستادگی و مجاهدت پرداختند، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.