بستری بیش از دو هزار نفر در مراکز درمانی طی شبانه روز گذشته
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی عصر امروز در حاشیه مراسم نشست ویژه ستاد فرماندهی با حضور مدیران بانک‌ها در جمع خبرنگار گفت: تامین نقدینگی مورد لزوم بیمارستان مگا هاسپیتال توسط یکی از بانک‌های عامل انجام شده؛ این بیمارستان بزرگ می‌تواند بسیاری از مسائل کمبود احتمالی تخت را جبران کند.

وی افزود: تعطیلات شش روزه در تهران باعث کاهش تردد ۴۲ تا ۴۵ درصدی بین استانی و به خصوص در جاده‌های چالوس، هراز واتوبان تهران به قم شد. اصناف همکاری خوبی با ما داشته و تعداد بسیار محدودی از اصناف شیوه نامه را رعایت نکرده بودند. خوشبختانه با همکاری مردم و اصناف ابن تعطیلات دستاورد خوبی داشته است.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه مدت حضور کرونا دلتا در بیمارستان‌ها بیشتر از ۲/۵ روز است گفت: شاخص مراجعه سرپایی در تهران طی ۴۸ ساعت گذشته به ۱۹۸۰۰ نفر رسیده و‌ در حال حاضر تعداد ۹۷۷۲ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان زالی در پایان گفت: طی پنج روز گذشته تعداد ۲۴۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند، در شبانه روز گذشته تعداد ۲۲۷۰ نفر در مراکز درمانی تهران بستری شده که ۲۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، همچنین تعداد ۱۸۰۰ نفر در ۲۴ساعت گذشته با حال مساعد از بیمارستان‌های تهران ترخیص شده اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.