ضرورت واکسینه شدن خانواده های کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به صورت سرزده از بیمارستان شهید لبافی نژاد بازدید کرد و در این بازدید به بخش های مختلف بیمارستان سرزده و در گفتگو با پزشکان و پرستاران هر بخش در جریان روند درمان بیماران بستری قرار گرفت.

وزیر بهداشت با مراجعه به بخش های مختلف بیمارستان با برخی بیماران و همراهانشان گفتگو و ضمن استماع اظهارات آنها، دستوراتی را جهت کاهش مشکلات بیماران صادر کرد.

وی در بازدید از مرکز واکسیناسیون بیمارستان شهید لبافی نژاد ضمن گفتگو با پزشکان و واکسیناتورهای حاضر در این مرکز اظهار کرد: یکی از اولویت های وزارت بهداشت این است که خانواده پرسنل بهداشت و درمان را واکسینه کند. عزیزانی که به صورت مستمر درگیر درمان بیماران کرونایی بودند، ویروس را با خود به خانه برده و تعدادی از افراد خانواده آنها مبتلا شدند در همین راستا، دستور داده شد که وابستگان کادر بهداشت و درمان طی یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.
 
به گزارش وبدا عین اللهی در پایان گفت: نزدیک به یک سال و نیم است که کادر بهداشت و درمان در فشار کاری هستند که واکسینه کردن خانواده این عزیزان سبب آرامش خاطر آنها خواهد شد، به لطف خدا واکسن بسیار زیادی وارد کشور شده است، در همین راستا این امکان وجود دارد که والدین دانش آموزان هم واکسینه شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.