فعالیت ۲۰۰ مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی در حاشیه آیین بهره‌برداری از مرکز جامع واکسیناسیون شهید مدافع سلامت صالح مهدوی مجد واقع در شهرک شهید محلاتی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح یکی دیگر از مراکز تجمیع واکسیناسیون به همت مجموعه نیروی زمینی سپاه بودیم گفت: با توجه به اینکه دوستان ما در مجموعه بهداری نیروی زمینی سپاه تجربه خوبی در زمینه امر واکسیناسیون دارند، این چهارمین مرکز است که توسط این مجموعه برای واکسیناسیون در تهران شکل گرفته است.

وی افزود: پیش از این مرکز واکسیناسیون تختی به همت بهداری نیروی زمینی سپاه به‌سرعت دوشیفته شد، سردار اخوان، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه قول داده‌اند هر مقدار که لازم باشد فضا و زمین و نیرو در اختیار ما برای امر واکسیناسیون قرار می‌دهند که امیدواریم در این راستا مجموعه‌های دیگری هم به پیوست این مرکز طراحی و در نظر گرفته شود و با همت سردار اخوان همین مرکز هم از روز شنبه هفته آینده سه‌شیفته واکسیناسیون را انجام دهد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با تاکید بر اینکه مراکز واکسیناسیون در تهران به عدد قابل‌توجه تقریباً ۲۰۰ مرکز رسیده است گفت: امیدواریم که در هفته آتی در استان تهران به عدد ۱۰۰۸ ایستگاه واکسیناسیون برسیم.

زالی یکی از نمونه های بسیار درخشان، موفق و استاندارد مرکز تجمیعی  واکسیناسیون در تهران را مرکز قصرفیروزه تهران اعلام کرد و گفت: در این مرکز با حفظ کرامت شهروندان، رعایت استاندارهای لازم، تزریق واکسن کرونا به شهروندان انجام می شود.

وی با طرح این سوال که راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون کرونا برچه اساسی انجام می گیرد؟ اظهار کرد: تعیین مراکز واکسیناسیون جدید بر اساس نقشه راه انجام می شود، وزارت بهداشت نقشه راهی در این زمینه تدوین کرده و براساس شاخص هایی مانند جمعیت و شرایط جعرافیایی اقدام به مکان یابی می شود تا ضمن جلوگیری از ازدحام، خدمات مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایرنا دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در تهران با نام پاسدار شهید سلامت، "صالح مهدوی مجد" امروز "۲۳ شهریور" در شهرک شهید محلاتی افتتاح شد، با راه اندازی دومین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با بیش از ۱۰ ایستگاه فعال تزریق، ظرفیت واکسیناسیون عمومی پایتخت افزایش می‌یابد، این مرکز از هشت صبح تا هشت شب آماده خدمت رسانی به هموطنان است و در صورت نیاز می‌تواند ظرفیت واکسیناسیون را به ‌صورت شبانه‌روزی ارتقا دهد.

نخستین مرکز جامع واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در منطقه قصر فیروزه پایتخت نیز همچنان به طور روزانه و با ظرفیت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است.  

علاوه بر پایتخت، پنج مرکز دیگر نیروی زمینی سپاه در شهرهای بروجرد، نجف آباد، پرند و مراکز استان‌های کرمانشاه، اصفهان، با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم و انجام واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا هستند. در این مراکز و ایستگاه‌های مربوطه، بیش از ۲۱۰ پزشک، پرستار و کادر درمان نیروی زمینی سپاه در عملیات واکسیناسیون سراسری مشارکت دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.