تاکنون ۲۰ هزار نفر از افراد آسیب‌پذیر تهران علیه کرونا واکسینه شدند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی نصیری روز سه شنبه در اولین جلسه کمیته ارشد روابط عمومی ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت گفت: معتادان پاتوق‌ها، کودکان کار و خانواده آنان، کارتن خواب‌ها و حاشیه نشین‌ها از دیگر اقشار زیر پوشش این طرح هستند که شناسایی و توسط نیروهای واحدهای سیار واکسینه شدند و این طرح ادامه می یابد.

وی افزود: بعد از اتمام واکسیناسیون، این پویش با اجرای طرح های بهداشتی و حمایتی ویژه شهروندان ادامه خواهد یافت، با اجرای این پویش مردم حس خوبی نسبت به فراوانی و در دسترس بودن واکسن پیدا کرده اند، افزود: نقطه عطف این پویش تزریق واکسن به گروه های آسیب پذیر است.

جانشین شهردار پایتخت در ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری گفت: در ادامه این پویش برای رفاه حال شهروندان سالمند، دارای معلولیت و جانبازانی که نمی توانند از منزل خارج شوند، طرح واکسیناسیون منزل به منزل در مرحله اول در مناطق پایین شهر و حاشیه نشین ها اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا نصیری در پایان با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری پایتخت خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این ستاد تنها امر واکسیناسیون نیست بلکه تا زمان ریشه کن شدن این بیماری به کار خود ادامه می دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.