۱۵۸ فوتی و ۹۸۶۲ بیمار جدید کرونایی در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۵۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۸۲۴ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۹۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، سه هزار و ۷۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۸۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد و ۸۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۲۱۰ نفر دُز اول، ۳۷ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۹۹۸ نفر دُز دوم و ۱۰۹ هزار و ۷۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۱ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۹۳۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۶۷۸ هزار و ۶۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این بیشترین تعداد تزریق روزانه واکسن کرونا در ایران از ابتدا تا کنون بوده است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.