مردم نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، یحیی ابراهیمی گفت: پیک ششم توسط امیکرون اتفاق افتاد و با توجه به سرایت پذیری بالای سویه جدید کرونا توصیه می‌شود باید طبق معمول از تجمعات جلوگیری کرد، یکی از راه‌های پیشگیری که بسیار مورد تاکید بوده و مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند واکسیناسیون است.

وی افزود: افرادی که تاکنون اقدام به واکسیناسیون علیه این ویروس نکرده‌اند هرچه زودتر برای این کار اقدام کنند، کسانی که دز اول را دریافت کرده‌اند برای دز دوم مراجعه و کسانی که تاکنون اصلاً مراجعه نکرده‌اند برای دریافت دز اول واکسن اقدام کنند، رعایت پروتکل‌های بهداشتی که بحث فاصله‌گذاری اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و  استفاده از ماسک است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر جلوگیری از تجمعات اضافه کرد: با این کار کاهش ابتلا به بیماری کرونا را قطعا شاهد خواهیم بود، با توجه به اینکه این بیماری مجازی فوقانی تنفسی را درگیر می‌کند در حال حاضر آمار فوتی سه‌رقمی شده است و متاسفانه باز شاهدیم مردم رعایت نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا تبراهیمی در پایان با اشاره به ساده‌انگاری مردم گفت: قبل از هر پیک یک مرحله ساده‌انگاری بیماری را پشت سر می‌گذاریم و وقتی همه‌گیری اتفاق می‌افتاد سعی می‌کنیم رعایت کنیم درصورتی‌که قبل از گسترش بیماری باید رعایت کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.