وضعیت ابتلا به کرونا در ۳۰ استان رو به کاهش بوده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه در گزارشی منتشر کرد: بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰، مصادف با هفته ۱۰۷ اپیدمی در کشور، نشان می‌دهد که تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در کشور در هفته اخیر۳۶ هزار و ۳۴۹ نفر بوده، تعداد موارد بستری جدید هشت هزار و ۶۰۸ نفر و تعداد فوتی‌ها در هفته اخیر یکهزار و ۲۷۸ نفر بوده است.

در هفته اخیر در تهران، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۲ هزار و ۳۲۸ نفر است و تعداد موارد بستری جدید در تهران در هفته اخیر یکهزار و ۲۹۰ بوده و تعداد موارد فوت جدید ۱۵۳ نفر بوده است.

به گزارش ایرنا، روز گذشته ۱۲۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۸هزار و۸۳۱ نفر رسید و ۲ هزار و ۲۱۹ نفر بیمار جدید نیز در ایران شناسایی شدند.

  تا کنون ۶۳ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۶۱۹ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۹۹ نفر دُز دوم و ۲۴ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۵۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۴ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۸۱۵ دُز رسید.

در حال حاضر ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.