به هیچ وجه نباید کرونا در جامعه عادی‌انگاری شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر نقش سیاست‌گذاری کارشناسانه دولت و همکاری مردم در کاهش ابتلا، بستری‌ها و فوتی‌ها گفت: از مردم، متخصصان و کادر درمان به خاطر همکاری و همراهی در مقابله با کرونا تشکر می‌کنم و ضرورت دارد این تلاش و مراقبت در ایام تعطیلات نوروز نیز با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نباید کرونا به هیچ وجه در جامعه عادی‌انگاری شود تصریح کرد: اگر در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی شود ممکن است مجددا شاهد شیوع این ویروس منحوس باشیم.

وی به موضوع سفرهای داخلی و خارجی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن اشاره کرد و افزود: برای ورود مسافر به کشور دریافت دو دُز واکسن و تست اطمینان‌بخش کرونا ضروری است، اقامتگاه‌ها، سینماها و مراکز تجمع باید به سامانه‌های مصوب متصل باشند و با نهادهای نظارتی همکاری داشته باشند.

رئیسی با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی، پیشگیری و درمان در مبارزه با کرونا گفت: این ویروس مرتبا تغییر شکل می‌دهد و سویه جدیدی از آن در گوشه ای از دنیا شیوع می‌یابد لذا مسئولان و کادر درمانی باید همیشه در آمادگی باشند.

به گزارش ایسنا رئیس جمهور در پایان با اشاره به لطف خداوند به ملت ایران برای گذر از همه دشواری‌ها گفت: مردم یک نوروز بانشاط را همراه با صحت و سلامت و نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراقبت در تردد جاده‌ای سپری کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.