شروط انجام سفرهای نوروزی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس شیراوژن با بیان اینکه برای سفرهای نوروزی بحث رنگ‌بندی شهرها را نداریم ‌گفت: با توجه به اینکه تعداد شهرهای قرمز کاهش پیدا کرده و واکسیناسیون هم به صورت گسترده در حال انجام است، صرفا تزریق دو دز واکسن کرونا و اینکه افراد بیماری فعال نداشته باشند و مبتلا به کرونا نباشند، تنها شروط سفر است. بر این اساس مردم هم می‌توانند هم از وسایل نقلیه عمومی و هم از وسایل نقلیه شخصی برای سفر استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت اتصال مراکز تجمعی و اقامتگاه‌ها و ... به سامانه "ایران من" گفت: در حال حاضر اتصال به سامانه ایران من وجود دارد و روزانه استعلام‌ها انجام می‌شود. ثبت استعلام مراکز مختلف صورت گیرد ‌اما می‌خواهیم این اقدام به صورت کامل انجام شود و جایی نباشد که تخلفی رخ دهد و اغماضی اتفاق بیفتد. حتما هم مجموعه نظارتی وزارت بهداشت بر این کار نظارت دارند و مراکز ارائه دهنده خدمت هم باید همکاری کنند. ضمانت‌های اجرایی نیز در جلسات بعدی در نظر گرفته می‌شود تا با دقت و حساسیت بیشتری این اتفاقات انجام شود.

به گزارش ایسنا سخنگوی ستاد ملی کرونا در پایان در خصوص وضعیت فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات نوروز نیز گفت: در ایام نوروز مراکز واکسیناسیون باید به فعالیت‌شان ادامه دهند و مردم در صورت مراجعه به این مراکز، از امکان واکسیناسیون بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.