افزایش دوباره مبتلایان روزانه کرونا در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، و بنابر اعلام وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۵۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۱۶۵ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۹۰ هزار و ۷۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، یک هزار و ۵۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۴۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس آمار اعلامی وزارت بهداشت، در روز گذشته - ۱۴ فروردین ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۲۷۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده بودند که ۲۱۵ نفر از آنها نیز بستری شدند.

همچنین تا کنون ۶۳ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۶۳۷ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۴۶۸ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۳۲۵ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند، به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۳۰ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۸۶ هزار و ۳۱۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.