نسخه نویسی آنلاین اولویت سیاست های مرکز آمار وزارت بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، امین بیگلرخانی گفت: باید با ایجاد برنامه‌های مشخص و مدون برای چابک سازی و اصلاح برخی از فرآیند‌های نادرستی که باعث از دست رفتن زمان و منابع می‌شوند، با جدیّت اقدام کرد، ساز و کار‌هایی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در دست تدوین هستند.

وی افزود: سیاست‌های مرکز آمار و فناوری اطلاعات با اولویت نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت دنبال می‌شوند. در تلاش هستیم آن را به بهترین شکل ممکن برای استفاده مردم شریف ایران راه اندازی کنیم، سامانه‌های متعددی در سطح وزارت بهداشت وجود دارند که باید در صورت امکان به هم دیگر متصل شوند تا دسترسی به اطلاعات و آمار برای واحد‌های مختلف وزارت بهداشت تسهیل شود که البته این فرآیند طی زمان مشخص باید انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مدیرکل مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های وزارت بهداشت انتخاب افراد شایسته در حوزه‌های تخصصی همانند فناوری اطلاعات، ارتباطات و آمار است که نیازمند افراد متخصص و کارآزموده است، برنامه‌های مدونی برای آموزش پرسنلی و بازآموزی در تخصص‌های مختلف برای کارشناسان واحد‌ها خواهیم داشت تا بتوانیم نیرو‌های توانمندی در راستای خدمت به مردم تربیت کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.