معرفی ۳۰ هزار و ۳۷۱ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محسن فرهادی گفت: در هفته گذشته ۱۸۷ هزار و ۸۸۳ بازدید از اصناف مختلف انجام شده که ۳۰  هزار و ۳۷۱ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند. در حال حاضر ۷۵۰ مورد متخلف پلمب داشته ایم، در هفته گذشته میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی به طور متوسط ۵۰/۳۹ درصد است که بیشترین آن مربوط به استان مرکزی با ۶۱/۵۴ درصد است.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ادامه داد: رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی استان‌های مختلف کشور به طور متوسط حدود ۵۰/۸۴ درصد است که بیشترین این آمار مربوط به استان کرمانشاه با میزان ۴۵/ ۶۲ درصد بوده است، ۳۰ هزار و ۳۷۱ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند که بیشترین این میزان مربوط به استان مرکزی با ۴۲/۳۳ درصد است.

به گزارش باشگاه خبرناران جوان وی در پایان افزود: بیشترین میزان رعایت فاصله گذاری در اماکن عمومی مربوط به استان مرکزی با ۴۶/۳۸ است  و به طور متوسط میزان رعایت فاصله گذاری حدود ۳۶/۰۶ درصد است، بیشترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی مربوط به استادیوم‌ها با ۹۷/۳ درصد بوده که فرودگاه‌ها با ۹۳/۶۲ درصد در جایگاه بعدی از نظر رعایت شیوه نامه‌ها قرار گرفته اند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.