طرح دارویاری در روزهای آینده روند موفق‌تری را طی خواهد کرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت توزیع دارو و قیمت آن در سطح کشور گفت: بعد از قصه حذف ارز ترجیحی تا زمانی که تخصیص ارز و حمایت دارویی از مردم اتفاق افتد، قطعا فراز و نشیبی را پشت سر خواهیم گذاشت که طبیعی است. زمانی که سیستم دارویی کشور به ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی عادت کرده و معتاد نیز شده است با تغییر سیستم قطعا چالش هایی به وجود می آید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: بر این اساس این روزها در تامین داروها به ویژه داروهای خاص مشکلاتی دیده می شود ولی در روزهای اخیر وضعیت تامین برخی از داروها خیلی بهتر شده است و به نظر می رسد سیستم دارویار در روزهای آینده روند موفق تری را طی خواهد کرد و منجر به بهبود فضا خواهد شد.

به گزارش ایسنا وی در پایان تصریح کرد: یقینا هر طرحی برای اینکه به نتیجه مطلوب دست یابد، نیازمند مجریان خوب در مقام اجراست. در اجرای طرح دارویاری نیز سازمان غذا و دارو به عنوان مجری این طرح باید دقت و سرعت را در دستور کار خود قرار دهد، اگر این اتفاق رخ دهد یقینا این طرح با ثمرات بالاتری نتیجه خود را نشان خواهد داد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.