لزوم کیفیت و کمیت بالای تجهیزات پزشکی داخلی جهت بی نیازی از واردات
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید کریمی در مراسم اختتامیه هفتمین فن بازار ملی سلامت که در مرکز همایش های رازی تهران برگزار شد گفت: در دوران گذشته، تحقیقات و پژوهش برای تولید مقالات بکار گرفته می شد اما در حال حاضر، مقالات و پژوهش باید به محصول تبدیل شود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با دید خریدار و مشتری محصولات شرکت های دانش بنیان، از توانمندی های این شرکت ها در هفتمین فن بازار ملی سلامت، بازدید کردیم چون خریدار نهایی عمده محصولات دانش بنیان های حوزه سلامت، وزارت بهداشت است، محصولات دانش بنیان ها در صورتی که حمایت نشوند، پیشرفت نمی کنند. در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، همه توان مان این است که از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم، حتما باید کیفیت محصولات تولیدی دانش بنیان ها مورد رضایت مردم باشد.

به گزارش ایرنا وی در پایان افزود: بازاریابی هم برای پیشرفت دانش بنیان ها مهم است و ابتدا باید نیازمندی های حوزه سلامت، شناسایی و بر اساس آن، محصولات با کیفیت تولید شود، در حال حاضر بسیاری از تجهیزات پزشکی بیمارستانی حتی تجهیزات با تکنولوژی بالا که مورد استفاده قرار می گیرد، تولید داخلی است. بنابراین تاکید عمده ما ابتدا بر بالا بودن و بعد بر حجم بالای تولید برای رفع نیاز به واردات محصولات است. ارائه خدمات پس از فروش این محصولات نیز بسیار مهم است و باید مورد توجه شرکت ها قرار گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.