حقوق دستیاران و کارورزان پزشکی در سال آینده افزایش می‌یابد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس شیراوژن گفت: با برگزاری جلسات مختلف و نظر مساعد وزیر بهداشت مقرر شده است در سال آینده شاهد افزایش حقوق و دریافتی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، کارورزان پزشکی و دندانپزشکی و دانشجویان دکتری باشیم.

وی در خصوص بهبود وضعیت معیشتی دستیاران و کارورزان چه برنامه‌ای دارید اظهار کرد: به دلیل افزایش هزینه‌های پیش آمده، افزایش دریافتی‌های اعمال شده در یک سال گذشته تقریباً کم اثر شده است، به همین دلیل با همراهی و محوریت معاونت‌های آموزشی، توسعه و دبیرخانه هیات امنا‌های دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی بررسی‌های صورت گرفته لازم و همینطور نظر مساعد وزیر بهداشت مقرر شده در سال آینده شاهد افزایش کمک هزینه تحصیلی برای گروه‌های مختلف دانشجویی از جمله دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، کارورزان پزشکی و دندانپزشکی و دانشجویان دکتری باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در پایان در خصوص میزان و شرایط این کمک هزینه تحصیلی گفت: جدول کمک هزینه تحصیلی گروه‌های مختلف با توجه به متاهل بودن و برخی شرایط دیگر آماده تصویب نهایی و ابلاغ است. البته نمی‌توان گفت این مبالغ جبران کننده زحمات دانشجویان ماست، ولی معاونت‌های مختلف وزارت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تلاش می‌کنند که مشکلات معیشتی دانشجویان به حداقل ممکن برسد. امیدواریم با لطف خداوند متعال بتوانیم در جهت رضایت بیشتر دانشجویان قدم برداریم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.