انتشار فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی در اردیبهشت ۱۴۰۲
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ابوالفضل باقری فرد گفت: فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی به زودی اعلام می‌شود و ما در انتظار مجوز سازمان امور استخدامی هستیم، منتظر هستیم تا با مستنداتی که ارائه کردیم سازمان امور استخدامی با مجوز ۳ هزار نفر که حداقل نیاز ما است، موافقت کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در خصوص زمان اعلام فراخوان اردیبهشت ۱۴۰۲ گفت: طی هفته‌های آینده فراخوان جذب قطعاً اعلام خواهد شد. اما بدون مجوز نیز اجازه اعلام فراخوان نداریم، مستندات نهایی را به سازمان امور استخدامی ارائه کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی در خصوص نتیجه فراخوان سال ۱۴۰۱ افزود: فعالیت‌های مرتبط با آن فراخوان در حال انجام است، ۶ هزار نفر متقاضی برای یک هزار نفر ظرفیت در فراخوان شرکت کرده بودند، پرونده‌های متقاضیان در حال بررسی است و صلاحیت علمی افراد در دانشگاه‌ها بررسی شده و پرونده‌ها به وزارت بهداشت ارسال شده است.

به گزارش مهر باقری فرد در پایان تاکید کرد: وزارت بهداشت در زمینه بررسی پرونده‌های متقاضیان هیأت علمی پیشرو است و از فراخوان نوزدهم تاکنون پرونده باقیمانده نداریم، امیدواریم برای فراخوان جذب ۳ هزار نفری وزارت بهداشت نیز متقاضیان بیشتری ثبت نام کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.