چرنوبیل نسخه الکترونیک
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حدود دوماه قبل یکی از نسخه پیچ های داروخانه مجاورم طی تماسی پرسید برای فلان بیمار کدام‌ نسخه شما را بپبچم؟
گفتم: من یک نسخه بیشتر ننوشته ام!
گفت: دونسخه ارسال شده یکی همان که من نوشتم و یکی دیگر نسخه ای دیگر که هیچ شباهتی به نسخه های معمول من نداشت و مرتبط با بیماری مراجعه کنند من نبود!

زنگ زدم به سامانه پشتیبانی تامین هدایت شدم به یک سامانه خود پاسخگو و بعد انتقال کارشناس به کارشناس و نهایتا توضیح دادم‌ که چه اتفاقی افتاده است.

نسخه در سامانه‌ من‌ یکی بود ولی برای داروخانه دوتا بود! و کارشناس تایید کرد و به کارشناس دیگری ارجاع داد و او نیز به شماره ای باکد تهران که فردایش در تایم‌ اداری تماس گرفتم و ایشان هم فرمودند که به ما مربوط نیست و مجدد به کارشناس همان سامانه در خوزستان ارجاع داد.

در فاصله سه روز همان‌ کارمند داروخانه دو بار دیگر موارد مشابه را به من اطلاع داد در نهابت طی یک پیام صوتی کوتاه داستان را به سامانه گفتم و سه روز بعد گفتند که مشکلی درسامانه وجود ندارد اما بازتکرار شد!

با سامانه سازمان بازرسی کشور تماس گرفتم و خواهان‌ رسیدگی شدم، آنها پس از سه روز گفتتند مشکلی نیست ولی هنوز هم تکرار شد.

در مراجعه حضوری به معاونت درمان تامین اهواز برای تمدید پروانه هم مشکل را به کارشناس مرتبط درمان گفتم فرمودند وقتی این اتفاق افتاد زنگ بزن تا همزمان بررسی کنیم خوب این اتفاق معمولا خارج از تایم‌ اداری اتفاق می افتد یا روز پنج شنبه که دوستان حضور نداشتتد، خلاصه امروز شنیدم که سامانه های بیمه حک شده !!

خبر مثل خیلی خبرهای دیگر درز کرده نه اینکه رسمی منتشر شده و امروز خبر آمد که‌ مدیر کل بیمه احتمالا به این دلیل تعویض شده، با خود فکر می کردم  که این داستان میتواند به چه فجایعی ختم شود!

نسخه ای بنویسیم و یکی نسخه دیگری بپیچد نسخه ای که شما ننوشته ای ولی درسامانه ثبت شده! بیمار نسخه را  ببرد استفاده کند و....
چند نفرتا حالا در این  داستان آسیب دیده اند!؟ و کسی نفهمیده یا نخواسته اند بفهمد.
 
و اصلا کارکرد این دستگاه های عریض وطویل پر سروصدای پاسخگویی و.... برای چیست؟   
نسخه پیچی که حواسش جمع بود و منی که پیگیری بی حاصل کرده ام هم سر جای خودش.   
کارشناسانی که اهمیت این فاجعه را درک نکردند را هم بگذارید لابلای قصه.
فقط باید بارقه های رنگارنگ را اصافه کنید تا بشود چرنوبیل.      
چرنوبیل بیمه ای یا چرنوبیل نسخه الکترونیک.

راستی آن نسخه های دوم را چه کسی نقد می کند؟   

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.