توبه نیمه کاره
جناب دکتر پزشکیان

  شما بهتر از هر کسی میدانید که پزشک خوب هرگز مفت خور نمیشود مگر در مواقعی که لیاقت پزشک شدن را نداشته باشد ولی به حیل مختلف جامه بر تنش کنند! 
   در همان زمانی که پزشکان متخصص ما بقول شما ده هزار دلار در ماه درآمد داشتند ، متخصصین کشورهای دیگر نیز میزان درآمدی مشابه و یا بالاتر داشتند ! 

  قطعا مفت خور نامیدن هم قطاران فقط در شرایطی شدنیست که پزشک شدنشان سهل الوصول باشد چرا که درایت ، زکاوت ، سواد و قدرت عمل پزشکان براحتی در کارشان دیده میشود و طبابت جز معدود رشته هایست که بی سواد ترین افراد در مورد سطح سواد طبیب نظر میدهند ، لذا پزشک خوب به آسانی نمیتواند پزشک خوبی شود و باید مرارتهای بسیار را تحمل نماید، لاجرم ، هرگز مفت خور نمیشود .
  پزشک خوب هنر حفظ بالاترین سرمایه هر فرد را که همان سلامت و جان اوست می آموزد و این هنر فی نفسه قابل قیمت گذاری نیست.

   در هر حال  یکی از دلایل مهم خرابی قطار سلامت در مملکت ما بیانات واقدامات نابجای شما بوده که امید چندانی به اصلاح آن نیست  و غرض محاکمه یا سرزنش شما نیست بلکه تذکر  است که باید از آخرین فرصت ها برای اصلاح استفاده گردد  تا داشته های ارزنده ما از دستمان نرود ، اگر حضرتعالی قصد توبه دارید آنرا تکمیل نمایید، چرا که برای جبران مافات فرصت زیادی نمانده و شاید اصلا دیگر فرصتی ندارید!

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.