نامه شورای عالی نظام پزشکی به تامین اجتماعی برای پرداخت فوری معوقات پزشکان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در متن نامه محمدرضا جباری خطاب به مهدی اسلامی ضمن اشاره به حضور اسلامی در جلسه شورای عالی نظام پزشکی در ۲۵ آبان ماه امسال آمده است:

با امعان نظر به بررسی جزییات تاخیر در پرداخت‌های بیمه تامین اجتماعی در جلسه مذکور و تاثیر مستقیم این موضوع بر ارائه خدمات پزشکی و با توجه به اعتراضات رو به افزایش آحاد جامعه پزشکی از سراسر کشور و بیم از تاثیر منفی این وضعیت نامطلوب بر ادامه همکاری با آن سازمان و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم عزیز و جامعه‌ شریف بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، انتظار می‌رود مسئولین محترم سازمان تامین اجتماعی مسائل مربوط به تاخیر در پرداخت‌ها را با حساسیت، دقت و فوریت بیشتری رسیدگی کرده و تدابیر لازم جهت رفع این مشکل و انجام تعهدات و تکالیف قانونی اتخاذ نمایند.

در ادامه این نامه آمده است:

با توجه به پیشنهاد جناب‌عالی و  تصمیمات شورای‌عالی نظام پزشکی مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک، برگزاری به موقع جلسات و تبادل نظرات فنی و مذاکرات موثر، می‌تواند منجر به ترمیم اعتماد فیمابین و اهتمام بیشتر به حقوق جامعه پزشکی شده، عملکرد کلان سیستم درمان را بهبود بخشیده و کیفیت خدمات به بیمه‌شدگان را ارتقاء دهد.

از این رو شایسته است دستور فرمایند تا ضمن اعلام آمادگی نسبت به زمان برگزاری اولین جلسه، اقدام فوری نسبت به انجام تعهدات و پرداخت‌ معوقات، معمول و نتیجه اعلام گردد. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.