کاش آقای وزیر بهداشت به جای دغدغه کاشت ناخن و مژه، دغدغه کمبود و گرانی دارو را داشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، روزنامه هم میهن از اظهارات اخیر وزیر بهداشت مبنی بر برخورد با پزشکان و پرستارانی که کاشت ناخن و مژه دارند، به شدت انتقاد کرده است.

کاش آقای وزیر دغدغه‌اش برای تمام مردم بود نه عده‌ای خاص که از تریبون رسانه همسو با دولت، درخواستی درباره مسائل شخصی دیگران داشته باشد.

بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید:

➖ اگر نگاه کلان‌تر به حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم مصداق برای بغرنج بودن شرایط بی‌شمار است که بخش مهمی از آن به دلیل اعمال تحریم‌ها است و بخش مهم دیگر آن به حوزه مدیریتی بازمی‌گردد.


➖ برای این اظهارنظر وزیر آن‌هم در فضای کنونی شاید لازم باشد به دولت سیزدهم و حامیان آن تبریک گفت. اما حقیقت تلخ آن است که ورود وزیر بهداشت به این موضوع و بیان کردن آن را نمی‌توان با هیچ واژه‌ای بیان و تفسیر کرد.هرگز پیش‌بینی نمی‌شد که روزی از تریبون‌های رسمی از فردی در جایگاه وزارت، درباره کاشت ناخن و مژه سخنی را بشنویم.

➖این در حالی است که مردم انتظار دارند اگر روزی به داروخانه مراجعه کردند با اطمینان به عملکرد وزیر بهداشت نگرانی از نبود یا کمبود دارو نداشته باشند. انتظار بر این است اگر امروز دارویی خریداری شد، ماه آینده نیز با همان قیمت تهیه شود. مردم انتظار دارند اگر روزی خود یا عزیزان‌شان بیمار شدند، نگرانی برای کمبود دکتر متخصص برای تشخیص درست نداشته باشند، مهمتر آنکه انتظار بر این است که مردم، گرفتار نبودِ تخت خالی نباشند. این انتظار زیادی نیست!

➖خواسته پزشکان و کادر درمان و پرستاران نیز از وزارت بهداشت و مسئولان امر انتظارات مهمی است. بسیاری از آنها امیدوارند که با حل مشکلات معیشتی‌شان و رفع نگرانی‌هایشان از آینده بتوانند در کشورشان بمانند و در کنار خانواده‌هایشان خدمت کنند.

➖ تمامی مردم از وزیر بهداشت و دولت انتظار دارند در شرایط تورمی و گرانی‌ها نگرانی برای تامین هزینه درمان نداشته باشند.

➖ کاش آقای وزیر دغدغه‌اش برای تمام مردم بود نه عده‌ای خاص که از تریبون رسانه همسو با دولت، درخواستی درباره مسائل شخصی دیگران داشته باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.