پیشتازی شبکه‌های‌اجتماعی در جذب مخاطبان اخبار
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، براساس یک نظرسنجی در ایالات متحده؛ ۲۰ درصد از آمریکایی‌ها خبر‌ها را از طریق رسانه‌های اجتماعی، ۱۶ درصد از روزنامه‌ها، ۲۶ درصد از طریق وب‌سایت‌های خبری و رادیو و ۳۳ درصد از طریق تلویزیون دنبال می‌کنند.

تلویزیون محبوب‌ترین رسانه خبری برای افراد بالای ۵۰ سال و دارای محبوبیت ۱۶ درصدی برای افراد ۱۸ تا ۲۹ سال و ۳۶ درصد برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال است. اقتصادنیوز

پایان پیام/

مطالب مشابه