بهره‌وری فوق‌العاده نیروی انسانی در نظام سلامت
پایگاه خبری پزشکان و قانون؛
 
پلان اول
نخبه‌گزینی و نخبه‌پروری، قبولی در کنکور با رتبه‌های یک دو و سه رقمی و شروع تحصیلات پزشکی طاقت فرسا و طولانی و هر روز امتحان و هر شب شب بیداری و خوردن خاک کتابخانه‌ها و آزمون‌های علوم پایه و ‌پره انترنی و پذیرش دستیاری

 پلان دوم
 نخبه کشی و محروم کردن از همه حقوق شهروندی، ممنوعیت اشتغال، ممنوعیت دریافت تسهیلات از بانک، ممنوعیت خروج از کشور، ممنوعیت دریافت پروانه مشاغل دیگر، ممنوعیت عضویت در هیئت مدیره شرکت‌ها، ممنوعیت مشارکت سیاسی (به‌جز عضویت در شورای شهر و روستا) و  ...
تعجب نکنید؛ این ممنوعیت‌ها همه برای همین فارغ التحصیلان نخبه است. فکر نکنید برای پزشکان مجرم و فرارکرده از مالیات و یا محکومین به قصور پزشکی. پزشکانی که هنوز کار خود را شروع نکرده‌اند. این هم یک نوع ویژه بودن است برای قشری که ویژگی شان رتبه‌های بالای کنکور و تحصیلات طولانی مدت و طاقت فرسای پزشکی است .

پلان سوم
 کار اجباری و تبعید، گذراندن دوره طاقت‌فرسای طرح مناطق محروم و صعب العبور و بد آب و هوا؛ تقریبا همان جاهایی که محل تبعیدگاه مجرمان و محکومین به جرائم مختلف است؛ مناطقی که از داشتن نیازهای اولیه زندگی هم برخوردار نیست.

 پلان چهارم
تیتر اول روزنامه‌ها و سوژه‌های بیست و سی؛ روزی نیست که یک  سر‌تیتر روزنامه‌ یا تیتر اول روزنامه به او تعلق نگیرد و یا سوژه بیست و سی قرار نگیرد؛ و جالب است حمله به او چقدر هم جذاب است؛ آن‌طور که هر کسی از بالاترین مقام اجرایی مملکت یعنی ریاست محترم جمهوری تا وزرا و نمایندگان محترم مجلس هر وقت فرصت می‌کنند، او را با بهترین سیلی‌ها می‌نوازند. با هر بار حمله به او یک تیر و چند نشان حاصل می‌شود؛ توجه افکار عمومی به خدمت‌رسانی و انحراف افکار عمومی از وقایع مهم و پوشش شکست‌ها در انواع سیاست‌های داخلی و خارجی و ایجاد محبوبیت در عامه مردم جهت پیروزی در انواع انتخابات‌ و حتی گاهی از باب تفریح هم برخی تلنگری به او می‌زنند.

 پلان پنجم 
افزایش تعداد به بهانه نیاز و کمبود؛ با این وجود با مخارج زیاد سعی در جذب نخبه‌ها و افزایش چند برابری دانشکده‌ها و تعداد پذیرش دانشجوی پزشکی می‌گردد و این یکی را جزو افتخارات خود اعلام می‌کنند.

پلان ششم
 اجرای طرح تحول سلامت با فریز تعرفه طی ۴ سال و تاخیر در دریافت حق‌الزحمه بیش از یک سال با وجود نرخ تورم بیش از ۵۰ درصد و در عین حال افزایش سال به سال مالیات و در عین حال نقد‌ترین قشر پرداخت‌کننده مالیات با اذعان مسئولین مالیاتی به‌طوری که بابت پول‌های دریافت نشده هم مالیات خود را پرداخته است و با وجود این به عنوان در رو ترین قشر از زیر بار مالیات اعلام می گردد.

 پلان هفتم 
خدایا به پزشکان این مملکت توانایی‌های بیشتری عطا کن تا شاید بتوانند‌ مشکل فقر و بیکاری و اختلاس و فساد اقتصادی و مشکلات تحریم‌ها و برجام‌ را نیز حل کنند و زمینه آرامش مسئولین و نمایندگان محترم مجلس را نیز فراهم آورند تا بندگان خدا در حل این همه مشکلات جور وا جور‌ جامعه کمتر دچار استرس و تشویش گردند. آمین

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.