آیین نکوداشت و تجلیل از دکتر ابراهیم رزم پا برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، دکتر صادق نیت رئیس مجتمع گفت: از خصوصیات ویژه استاد رزم پا خدمات و تلاش‌های ایشان در حوزه‌های غیرپزشکی است که بیشتر جنبه‌های اجتماعی پیدا می‌کند و یکی از کارهای ارزشمند ایشان بحث پیگیری امور مربوط به فارغ‌التحصیلان و هماهنگی‌هایی است که باعث شده اساتید پیشکسوت بازنشسته دانشگاه و مجتمع دوباره کنار هم جمع شوند و این کار بزرگی است که با هدایت و راهبری استاد رزم پا انجام شد و امیدواریم که این راه باقوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

دکتر صادق نیت از اساتید بیمارستان به‌عنوان گوهرهای باارزش و سرمایه‌های بی‌بدیل دانشگاه و مجتمع یادکرد و افزود: این مجتمع با برخورداری از این اساتید، پناهگاه محروم‌ترین افراد جامعه و آخرین امید پیچیده‌ترین بیمارانی است که سایر مراکز تشخیصی و درمانی کشور از ارائه خدمت به آن‌ها ناتوان مانده‌اند و از سوی دیگر در حوزه آموزش خدماتی که ارائه می‌شود بی‌نظیر یا کم‌نظیر است و شجره طیبه‌ای را ایجاد کرده که اساتید بعد از بازنشستگی هم از ثمره آن بهره‌مند می‌شوند. در مورد گروه گوش، حلق و بینی نیز همین امر صادق است و جایگاهی که در کشور کسب کرده است جای قدردانی ویژه دارد؛ به‌ویژه استاد رزم پا که بیش از 30 سال از بهترین سالهای عمرشان را به این امر اختصاص داده‌اند.

دکتر صدر حسینی رئیس بخش گوش و حلق و بینی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از استاد رزم پا به خاطر خدمات ارزنده ایشان گفت: جایگاه هیئت‌علمی یک موقعیت ممتاز چندبعدی است؛ معلم، پزشک و محقق ابعاد مختلف شخصیت یک عضو هیئت‌علمی است و این فرصتی است که خدا به ما ارزانی داشته و باید قدردان آن باشیم و ثمراتی از خود به یادگار بگذاریم و این توفیقی است که دکتر رزم پا به معنای واقعی از آن بهره‌مند بودند و آرزو دارم در آستانه شروع دوباره‌ای که دارند همواره در سلامت و موفقیت باشند و خبرهای خوبی از ایشان بشنویم.

دکتر بهادری ریاست دفتر دانش‌آموختگان هم با اشاره به خدمات دکتر رزم پا در دفتر ارتباط بادانش آموختگان گفت: ایده ارتباط با اساتید پیشکسوت بازنشسته و راه‌اندازی خانه استاد از ابتکارات شخص دکتر رزم پا بود و برگزاری جلسات ماهانه با این اساتید از نتایج این ایده درخشان بوده است. وی افزود: تعلق‌خاطر دکتر رزم پا به جامعه دانشگاهی کشور و قدرشناسی ایشان از شأن و منزلت اساتید و پیشکسوتان مثال‌زدنی است و امیدوارم ایشان در سایه الطاف خداوندی به خدمات ملی و اجتماعی خود ادامه دهند.

در ادامه دکتر خواجوی رئیس انجمن گوش، حلق و بینی ضمن تبریک به استاد رزم پا گفت: رسیدن به مرحله بازنشستگی سعادتی است و استاد رزم پا انسان پرشور و انرژی است که همیشه در مسائل علمی گوش، حلق و بینی مشارکت داشته و یکی از پایه‌های فعالیت‌های جمعی در کنگره‌های مختلف بوده است.

در پایان این برنامه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از این استاد مجتمع تجلیل شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.