مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ریاست نظام پزشکی تا ۲۰ بهمن‌ماه است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، منصور جعفری‌نمین درباره جزییات انتخاب رییس‌ کل سازمان نظام پزشکی کشور افزود: انتخاب رییس‌ کل سازمان نظام پزشکی از سوی اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در روز ۲۶ بهمن ماه انجام خواهد شد شنیده‌ها و صحبت‌هایی که به صورت ضمنی مطرح شده، حاکی از این است که سه‌ نفر از همکاران یعنی آقایان  ظفرقندی، عزیزی و  قشلاقی کاندید می‌شوند.

جعفری نمین افزود: ثبت‌نام کاندیداها از شنبه آغاز شده و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد. از ۲۰ بهمن ماه هم مهلت تبلیغات کاندیداها آغاز می‌شود.

عضو هیئت رییسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: همکارانی که تمایل به کاندیداتوری برای تصدی سمت رییس‌ کل سازمان نظام پزشکی را دارند باید تا ۲۰ بهمن ماه درخواست‌شان را به صورت کتبی به دبیرخانه مجمع عمومی تحویل دهند. در ۲۶ بهمن ماه هم اعضای مجمع عمومی که حدود ۲۵۹ نفر هستند، رییس کل را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایران پزشک وی در پایان خطاب به اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: از کلیه همکاران عضو مجمع در سراسر کشور درخواست می‌کنیم که با شرکت در این جلسه، رییس‌ کل سازمان نظام پزشکی را تعیین کنند. زیرا اگر رییس کل با رای بالا انتخاب شود، قدرتش هم بیشتر خواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.