تعرفه‌های پزشکی به تاریخ پیوسته است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، ایرج فاضل در ارتباط با چالش‌ها و مشکلات حوزه سلامت اظهار داشت: تعرفه‌های پزشکی در حال حاضر به تاریخ پیوسته و با هیچ معیاری سازگار نیست ولی علی‌رغم این مسأله جامعه پزشکی مشکلات را تحمل می‌کند و خدمات لازم را به صورت مداوم به مردم و بیماران ارائه کرده است. 

فاضل ادامه داد: هیچ گروهی در جامعه به اندازه پزشکان به مردم خدمت نکرده و در هیچ حوزه‌ای به اندازه پزشکی به خودکفایی کامل نرسیده‌ایم ولی متأسفانه گروهی به صورت سازمان یافته در جهت ناراضی کردن پزشکان گام برمی‌دارند.

وی افزود: رشوه و زیرمیزی مگر در صنوف دیگر نیست ولی چرا صحبتی از آن نمی‌شود و فقط تمرکز به حوزه پزشکی شده؛ جامعه پزشکی وفادارترین مجموعه کشور است و امتحان خود را بارها در شرایط سخت از جمله جنگ تحمیلی داده است. 

رئیس سابق سازمان نظام پزشکی گفت: در شرایط کنونی که تحریم‌ها نیز تشدید شده پزشکان خدمات را به صورتی به بیماران ارائه می‌کنند که کمترین مشکلات وجود داشته باشد ولی متأسفانه برخی سعی می‌کنند جامعه فرهیخته پزشکی را عصبانی کنند.

فاضل اضافه کرد: فکر نمی‌کنم نبود کارت‌خوان مشکل اساسی کشور باشد البته بنده از زمانی که استفاده از کارت‌خوان شکل گرفت خودم این مسأله را مدنظر قرار دادم ولی تمرکز بر این موضوع مطلقاً مسأله اساسی نیست. 

به گزارش فارس وی در پایان خاطرنشان کرد: کوشش سازمان‌یافته برای ناراضی کردن پزشکان اصلاً به صلاح کشور نیست و به نظر من دسیسه کسانی است که دل خوشی در داخل و خارج از ایران اسلامی ندارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.