علی‌رغم تخصیص ۵۰۰ میلیون یورو فشار وارد شده به بخش توزیع کاهش پیدا نکرده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمد عبده زاده در مراسم افتتاح یکی از بزرگترین مراکز توزیع و نگهداری دارو که امروز در استان البرز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به فضای دارویی کشور و تحریم‌هایی که در حال حاضر با آن درگیر هستیم، شاهد فعالیت خوبه این مراکز تولید و توزیع دارو به خصوص در بخش خصوصی بودیم و احتمالاً شرایط در سال جاری سخت‌تر هم خواهد شد.

عبده‌زاده افزود: علی رغم فشار‌هایی که در سال جاری که یکی از سخت‌ترین و پر فشار‌ترین سالهای دوران تحریم را تجربه کردیم تلاش و هماهنگی بخش‌های مختلف مثل بخش توزیع، سازمان غذا و دارو در تامین دارو باعث شد تا کمترین فشار و تبعات را برای مردم داشته باشم.

مدیر‌کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در سال جاری این شرکت‌ها از نظر مطالبات و نقدینگی بسیار تحت فشار بودند و علی‌رغم تخصیص ۵۰۰ میلیون یورو و سایر تمهیدات اعمال شده تا به حال فشار وارد شده به بخش توزیع کاهش پیدا نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: سال‌ها پیش دلیرمردان کشورمان به قیمت جان شان سرزمین عزیزمان ایران را حفظ کردند و اکنون زمان خوبی است تا با کمک به مردم از طریق وظیفه‌ای که مثل توزیع دارو که بر عهده ما گذاشته شده است دین آن‌ها را ادا کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.