۲۰ درصد بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران در پرداخت حق بیمه مشارکت دارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، حسین بانک گفت: حدود 20 درصد بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران در پرداخت حق بیمه مشارکت دارند.

مدیرکل بیمه  سلامت استان اصفهان با اشاره به عملکرد بیمه سلامت در کاشان افزود: فقط حدود 20درصد بیمه شدگان در پرداخت حق بیمه مشارکت دارند و حدود 80درصد به صورت رایگان تحت پوشش سازمان بیمه سلامت هستند، یعنی منابع بیمه شدگانی که رایگان تحت پوشش هستند از طرق دولت تامین می شود.

بانک در خصوص مطالبات موسسات طرف قرارداد تصریح کرد: مطالبات تمام موسسات بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد تا پایا ن سال 96 پرداخت و درسال 97 دربخش دولتی تا پایان آبان ماه و در بخش خصوصی تا شهریورماه به موسسات طرف قرارداد پرداخت شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمه سلامت وی در پایان افزود: سازمان بیمه سلامت به دنبال الکترونیکی کردن تمام اقدامات و فعالیت های این سازمان می باشد از جمله اسناد بستری بیمارستانی را که استان اصفهان بعنوان پایلوت در کشور انتخاب و در 36 بیمارستان شروع  نموده و درکاشان نیز در حال راه اندازی ودر استان های دیگر کشور هم در حال اجرایی شدن است ، همچنین با اجرای نسخه نویسی الکترونیکی و حذف دفترچه بیمه که در آینده صورت خواهد گرفت سالانه میلیاردها تومان صرفه جویی خواهد شد .

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.