پزشکان، بخش فراموش‌شده طلبکاران از وزارت بهداشت و بیمه‌ها
پایگاه خبری پزشکان و قانون؛

وزیر بهداشت امروز در نخستین نشست خبری خود گفته‌اند: «امیدواریم تا قبل از پایان سال، کارانه پرستاران و مطالبات ‏بازنشستگان پرداخت شود.‏»

ما هم امیدواریم این امر محقق شود؛ اما جناب وزیر! حتما از بدهی‌های دیگری هم که در وزارتخانه تحت امر شما  وجود دارد، اطلاع دارید. من نمی‌‌گویم‌ این بدهی‌ها را تا قبل از عید صاف کنید؛ چون با اطلاع ا‌ز ‌اوضاع اقتصادی، این خواسته برآورد شدنی نیست. اما ای کاش برای همدردی هم که شده،‌ برای پرداخت بدهی‌های طولانی‌مدت به آنان آرزویی می‌کردید و حد‌اقل در ظاهر یک دلجویی از آنان می‌نمودید. 

 جناب وزیر! یا از این بدهی‌ها اطلاع ندارید، یا اگر اطلاع دارید و عمدا اسمی از آنان نمی‌برید، جای تاسف دارد.

پزشکان، ستون اصلی درمان هستند و تصور وزارتخانه شما بدون پزشک، خیالی باطل است. پزشکان شاغل‌ در مناطق محروم و پزشکان طرحی و کسانی که هیچ راه درآمدی به جز کارانه ندارند، چه تفاوتی با بازنشستگان یا پرستاران دارند‌؟

وفای به دِین از مسائل و دغدغه‌های‌ جدی هر مسلمان‌ است.‌ اگر شما خود را مدیون کسانی می‌دانید که به آنها بدهی دارید، می‌توانید به هر نحو ممکن با حد‌اقل پرداخت، چند ماه از بدهی ناعادلانه و بی‌سابقه ‌از آنان دلجویی نمایید. چرا که آنها مخصوصا در این ایام با حضور اجباری در اورژانس‌ها و سوانح، ‌سربازان خط مقدم و مایه اعتبار و آبروی شما در سرتاسر کشور هستند. 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.