نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل زده اعزام شدند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، قاسم جان بابايي، معاون درمان وزارت بهداشت و پيرحسين كوليوند، رییس سازمان اورژانس کشور به عنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، جهت مدیریت و پیشگیری از بحران، تداوم رسیدگی و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و سمنان منصوب شده و براي ارزيابي روند ارائه خدمات به استان هاي سيل زده اعزام شدند.

سرپرست مركز روابط عمومی و اطلاع رساني وزارت بهداشت در این باره گفت: از همان ساعات اولیه بارش نزولات آسمانی و مشکلاتی که در استان‌های گلستان، شمال سمنان و خراسان شمالی به وجود آمد، وزیر بهداشت به صورت مستمر امور مربوط به سیل‌زدگان را از طریق ستاد مدیریت‌ بحرانی که در دانشگاه‌ علوم پزشکی گلستان تشکیل شده است، پیگیری کرد.  

کیانوش جهانپور  ادامه داد: وزير بهداشت باتوجه به ابعاد حادثه صبح امروز، معاون درمان این وزارتخانه و ريیس سازمان اورژانس کشور را به نمایندگی خود برای مدیریت و پیشگیری از وقوع بحران سلامت به این مناطق اعزام کرده است تا سطح رسیدگی  و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل زده این سه استان بررسی و ارتقا پیدا کند. 

وی تاکید کرد: نمایندگان وزیر بهداشت در مناطق سیل‌زده حاضر می‌ شوند و با هدف ارتقای رسیدگی به مردم و پیشگیری از بروز مشکل، گزارش‌ های لحظه‌ ای خود را برای وزیر بهداشت ارسال می‌ کنند.

در استان گلستان از نظر سلامت، بحرانی وجود ندارد

جهانپور افزود: اورژانس هوایی گلستان تا ظهر امروز، حداقل ۶ سورتی پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال مادران باردار و یک بیمار تنفسی به محل اعزام کرده است و در حال حاضر در استان گلستان از نظر سلامت ، بحرانی وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه بحران در حوزه سلامت، نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به منطقه اعزام و ستاد ویژه‌ ای نيز تشکیل شده است تا با اتخاذ رویکردهاي پیشگیرانه، از بروز هرگونه بحرانی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان در منطقه، پيشگيري شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.