نگران مطالبات باقی‌مانده پزشکان هستیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسین قربانی تصریح کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر با پیشرفت علم در حوزه پزشکی و درمانی کشور مرگ و میر نوزادان و بیماری فلج اطفال به حداقل ممکن خود رسیده به طوری که حتی از استاندارد جهانی نیز کمتر است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان در سال‌های اخیر گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با تلاش مسئولان و متولیان امر در حوزه سلامت و پزشکی رشد و پیشرفت قابل قبولی داشته است، بی تردید تولید 97 درصدی دارو در کشور نشان دهنده پیشرفت چشم‌گیر ایران در حوزه داروسازی است.

مرگ و میر نوزادان در ایران کمتر از استاندارد جهانی

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 120 هزار تخت‌ بیمارستانی درکشور تصریح کرد: خوشبتانه در سالهای اخیر با پیشرفت علم در حوزه پزشکی و درمانی مرگ و میر نوزادان و بیماری فلج اطفال به حداقل ممکن خود رسیده به طوری که حتی از استاندارد جهانی نیز کمتر است.

افزایش امید به زندگی در ایران

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه فضای بسیار خوبی در کشور ایجاد شده است افزود: امید به زندگی در کشور ما به سطح قابل توجهی رسیده که این نشان دهنده پیشرفت در حوزه سلامت کشور است، بی تردید طی سالهای اخیر حوزه بهداشت ودرمان از همه حوزه‌ها پیشتاز تر بوده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.