کشور را آب برده و اولیایی‌منش را خواب
پیش از این علیرضا اولیایی‌منش رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت به «پزشکان و قانون» گفته بود که او اولین شخصی است که از مساله تصویب تعرفه‌ها باخبر می‌شود و در همان مصاحبه قول داده بود که به محض اطلاع از تصویب، آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. اما امروز که خبرنگار «پزشکان و قانون» برای پیگیری مساله تصویب تعرفه‌ها با او تماس گرفت، نه‌تنها پاسخ سوال او را نداد، بلکه با قطع کردن تلفن بر روی خبرنگار، نشان داد که مسئولیتی در قبال رسانه‌ها و مخاطبان آن که همان پزشکان هستند، احساس نمی‌کند. 

آقای اولیایی‌منش باید این را بداند که وقتی در یک مصاحبه ادعا می‌کند که او اولین شخصی است که از تصویب تعرفه‌ها با خبر می‌شود و در همان مصاحبه قرار می‌گذارد که در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، پاسخ قطعی به رسانه‌ها بدهد، پاسخ‌گویی وظیفه اوست. 

رفتار امروز آقای اولیایی‌منش نشان داد که خوشحالی خبرنگاران در اولین نشست خبری وزیر بهداشت از شنیدن این جمله آقای وزیر که گفت «قصد دارم دبیر شورا را عوض کنم و شخص کاربلد و بی‌طرفی را منصوب کنم»، بی‌‌جهت نبوده است.

متولیان نظام سلامت باید بدانند که بی‌مهری به رسانه‌ها، نتیجه‌ای جز دامن زدن به شایعات ندارد و کاملا در تضاد با مسئولیت اجتماعی آنان در قبال کشور است.

پایان پیام/

محسن طاهرمیرزایی نویسنده: محسن طاهرمیرزایی

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.