زمان آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ به روز ۲۳ خرداد ماه ۹۸ موکول شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور پیشتر در اطلاعیه ای از به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره ای تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور خبر داده بود. آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پیش از این قرار بود روز 5 اردیبهشت برگزار شود که به روز 23 خرداد ماه 98 موکول شده است. 

فلوشیپ یا دوره تکمیلی تخصصی یکی از دوره‌های تحصیلی تکمیلی پزشکی در رشته‌های پزشکی است که پس از تکمیل دوره تخصص گذرانده می‌شود.

بر اساس جدول زمان بندی این اطلاعیه، متقاضیان روزهای سه شنبه و چهارشنبه 21 و 22 خرداد ماه می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

آزمون کتبی دستیار تخصصی 9 صبح روز پنجشنبه 23 خرداد ماه برگزار می شود. گفتنی است آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می شود که مراتب از طریف سایت این دانشگاه (exam.tums.ac.ir) به اطلاع داوطلبان می رسد.

بنا بر اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، آزمون شفاهی پذیرش دستیار دوره ای تکمیلی تخصصی دانشگاه های تهران برای تمامی رشته ها از 25 خرداد ماه آغاز و تا 27 خرداد 98 ادامه دارد. آزمون شفاهی برای سایر دانشگاه های کشور از 25 خرداد تا 26 خرداد ماه برگزار می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.