نسیم فیوژن
گروه پزشکان و قانون؛

تولید انرژی براساس پدیده پیوست اتمی می‌تواند الهام‌بخش کسانی باشد که اینک در ابتدای راه بسیار طولانی و پر فراز و نشیب احقاق حقوق صنفی هستند.

«همگرایی» در زمانه‌ای که واگرایان و واگرایی‌خواهان تصور داشتن دست برتر را دارند، می‌تواند انرژی لازم برای وقوع اتفاقاتی را فراهم کند که هیچ یک کم از معجزه نباشند.

اینک هم‌آوایی در صنف بر سر مطالبی پایه‌ای و در خور در حال شکل‌گیری است که هر چند دیرگاه است و گاها در آن کج سلیقگی‌هایی وجود دارد ولی نشانه‌هایی از پیوستگی را نشان می‌دهد.

زیرکان صنفی می‌توانند بستر fusion را حتی در این زمانه پر التهاب تشخیص داده و آن را دستمایه آزادسازی انرژی‌های بیشتر کنند. 

رفتار خفت‌بار هیئت دولت در باب تعرفه، زمینه کنش‌های همگون را از طیف‌های گوناگون جامعه پزشکی فراهم آورده است.

شنیدن کلمات گروه‌های مختلف از زبان یکدیگر مانند هویت شبهه‌ناک شورای‌عالی بیمه سلامت، عدم رعایت الزامات قانونی در تعیین تعرفه، نحوه غیرقانونی تصویب آن و رجوع همکاران به یکدیگر برای یافتن حقیقت بیشتر را نمی‌توان طوفانی عظیم خطاب کرد، اما قطعا می‌توان گفت که نسیم همگرایی وزیدن گرفته است که باید به آن پیوست و در توسعه‌اش همت نمود.

هر کسی که به هر ترتیب تلاش کند تا این نوازش‌های نرم همگرایی را با تعبیرهایی خودمحورانه یا فخر فروشانه ناشی از حرکت و یا تلاش خود به تنهایی بداند، بی‌شک راه به چاه می‌برد.

اتفاقات اخیر از بستر نیاز به تغییر سربرآورده‌اند که بی‌شک مبارک است و باید آن را مغتنم شمرد و سدهای سوء تعبیر، غفلت و تندروی را بر آن بست. کلمات مناسب می‌توانند فضای فیوژن را فراهم‌تر نمایند و شاید بهتر باشد آنانی که هنوز چرخیدن بر مدار خود را ترجیح می‌دهند و عطر خوشایند تغییر هنوز به خوبی در جانشان اثر نکرده است، برای فراهم آوردن توان خلق معجزه شیوه خورشید را برگزینند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.