ارزیابی عملکرد کارکنان بیمه سلامت به‌صورت الکترونیکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید محمد حسینی بیان کرد: برای اولین بار فرآیند ارزشیابی و ارزیابی عملکرد کارکنان بیمه سلامت به عنوان یکی از اولویت‌ها در سازمان بصورت الكترونيكي در حال اجرا می‌باشد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که  یکی از عوامل امتیاز آور برای دستگاه‌‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی داشتن سامانه‌ای برای انجام فرآیند الکترونیکی ارزیابی عملکرد کارکنان و یا به عبارتی ارزشیابی است.

معاون اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت ادامه داد: در حوزه منابع انسانی به سمتی پیش خواهیم رفت که استفاده از کاغذ را به حداقل برسانیم و صرفه‌جویی کنیم، در این راستا از جمله اقداماتی که انجام خواهیم داد این است که احکام کارگزینی را به سمت صدور احکام الکترونیک سوق دهیم به نحوی که به زودی امضای الکترونیک احکام راه اندازی خواهد شد که اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد. البته این فرآیند اکنون به نوعی در حال اجرا است و کارکنان ستاد مرکزی سازمان می توانند احکام خود را در سامانه PRS مشاهده کنند.

وی استفاده از سامانه نقل و انتقالات را از دیگر اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت: در صورت راه‌اندازی این سامانه کل فرآیند انتقال و ماموریت درون سازمانی و برون سازمانی از این طریق انجام می‌شود. با راه‌اندازی این سامانه قدرت و سرعت تصمیم گیری برای نقل و انتقالات افزایش یافته و باعث رضایت کارکنان خواهد شد.

حسینی گفت: در حال حاضر تهیه صورت جلسات کمیته سرمایه نیروی انسانی به صورت الکترونیک انجام می‌شود، وظیفه کمیته سرمایه انسانی در حوزه طبقه بندی مشاغل و انتصابات است به نحوی که تعیین طبقه و رتبه و ارتقای کارکنان و انتصابات در سراسر کشور نياز به تاييد اين کمیته دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت معاون اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت در پایان اضافه کرد: كميته سرمايه انساني يكي از پركارترين كميته هاي تخصصي سازمان است. تمام استان‌ها به سامانه الکترونیکی یکپارچه در سراسر کشور دسترسی داشته و صورتجلسات را به صورت الکترونیک برای ستاد سازمان ارسال می‌کنند به نحوی که در کمتر از 2 ساعت اقدامات لازم جهت بررسی و تصمیم‌گیری در این بخش انجام می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.