امکان تحصیل همزمان در رشته آموزش پزشکی در مقطع ارشد برای رتبه‌های برتر المپیاد علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پروین پاسالار در اختتامیه یازدهمین المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی اظهار کرد: ما نمی توانیم همه مشکلات دنیا را برطرف کنیم اما می توانیم کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد دانشگاه های علوم پزشکی ادامه داد: ۶۰ ایده مورد حمایت موسسه تحقیقات آموزش پزشکی قرار گرفته است و امیدوارم المپیاد دانشجویی در سطح بین المللی برگزار شود.

وی افزود: در سال های گذشته، رتبه یک تا سه المپیاد علوم پزشکی تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار می گرفتند اما امسال نه تنها، مدال آوران نقره و برنز تحت حمایت نخبگان قرار می گیرند بلکه امکان تحصیل همزمان در رشته آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد به این رتبه های برتر داده می شود.

در ادامه نادر ممتاز منش دبیر علمی المپیاد دانشجویی گفت: بیش از ۱۰ هزار دانشجو در المپیاد علوم پزشکی مورد غربالگری قرار گرفتند و در حدود ۲  هزار دانشجو پذیرفته شدند و در نهایت، ایده های ۵۰۰ دانشجو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان اضافه کرد: در یازدهمین المپیاد دانشگاه‌های علوم پزشکی، امسال ۴۲ درصد از شرکت کنندگان را زن و ۵۸ درصد را آقایان تشکیل دادند و در طراحی سوال مرکز سنجش پزشکی به مرکز المپیاد علمی دانشجویان وزارت بهداشت کمک کرد و از امکانات و کمک مرکز سنجش آموزش پزشکی برای قرنطینه طراحان سوال کمک گرفتیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.