جریان‌هایی خواستار تخریب اعتماد جامعه به پزشکان هستند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مهندس طاهر موهبتی که در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز که در سازمان بیمه سلامت و با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی، استاندار تهران و ... برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت، گفت: ما انسان‌ها نعمت‌های گوناگونی داریم، ولی قدر هیچ کدام را نخواهیم دانست مگر زمانی که آنها را از دست دهیم.

وی افزود: سلامتی و امنیت، بزرگ‌ترین نعمت‌هایی هستند که انسان از آن بهره‌مند است. امنیت نیز از آن جهت مهم است که خواستگاه آن در سلامت است. دعای بیمار پس از شفا یافتن موهبتی بسیار بزرگ برای پزشک است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، وظیقه سازمان‌های بیمه‌گر را مشورت با جامعه وزشکی برای ارائه بهتر خدمات خواند و گفت: اگر تصور کنیم بدون حضور جامعه پزشکی می‌توان اقدامات مناسبی انجام داد، سخت در اشتباه هستیم. اجرای راهنماهای بالینی، پروتکل‌های درمانی و... بدون همکاری با پزشکان میسر نمی‌شود. باید از این ظرفیت موجود بهترین استفاده را داشته باشیم.

به گزارش ایسنا وی افزود: فرهیختگی جامعه بر اساس گروه‌های مرجع شناخته می‌شود که پزشکان از جمله این گروه‌های مرجع هستند. نباید اعتماد عمومی به این قشر زحمتکش از بین رود. بنده آدم بدبینی نیستم اما در حال حاضر جریان‌هایی قصد تخریب این اعتماد عمومی را دارند و باید بدانند این کار سبب ضرر رساندن به سلامت مردم خواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.